Pro založení nového plánu, v postranní sekci (4), použijte nástroj Nový, tím aplikace přejde na novou stránku.
Zde musíte zadat povinná pole Název, Způsob vytvoření a vybrat konkrétní Report. Po zadání všech těchto polí aplikace zobrazí již detail reportu, ten se liší dle toho, jaký report jste zvolili. Dle zadaného Způsobu vytvoření, je v případě zakládání plánu pro jiné uživatele (jednoho nebo i více) navíc dostupný výběrník uživatelů.
Pro smazání existujícího plánu stačí jedním kliknutím na příslušný řádek označit záznam a z levého panelu (4) zvolit nástroj Smazat záznam.
Pokud chcete editovat již existující plán, tak obdobně můžete na konkrétní záznam kliknout ve výpisu a použít nástroj Otevřít, nebo pomocí dvojkliku přímo na záznam ve výpisu.
Pokud přecházíte do detailu plánu vytvořeného za jiného uživatele (pouze v případě jednoho uživatele, záznam je ve výpisu modře podbarven), tak dojde k dočasnému přepnutí na vybraného uživatele pro účely administrace jeho plánu zasílání reportů. Pokud dojde k situaci, že se přepnutí uživatele neprovede (nemusí být dostupná stejná verze aplikace jakou má aktuální uživatel, uživatel nemusí mít dostupný plánovač, uživatel nemá povolen žádný přístup k reportům), pak je administrátor přesměrován na původně zvoleného uživatele a je zobrazena chybová hláška. Po úspěšném přepnutí uživatele se změní jméno uživatele na formát: "via" viz obrázek níže.
Přechodem na libovolnou jinou stránku (modul, submodul, přímým zadáním url) dochází k přepnutí zpět na původní uživatelský účet administrátora.
Více o detailu plánu se dozvíte v uživatelské části v podkapitole Plánovač.