Pro přehled již ukončených servisních úkonů pro vybranou jednotku slouží záložka Archiv. Jednotlivý záznam obsahuje datum vykázání úkonu, název úkonu, reálné a plánované ukončení úkonu a případně název výdaje, v rámci kterého byl servisní úkon hrazen.
Servisnímu úkonu, který se nachází v archivu je stále možné změnit/přiřadit požadovaný výdaj. Pro tuto možnost slouží nástroj Změnit výdaj, nacházející se v levém nástrojovém panelu. Při jeho aktivaci dojde k zobrazení dialogu pro přiřazení výdaje, v němž budou k výběru připraveny výdaje dříve vytvořené pro danou jednotku, na které byl servisní úkon uskutečněn.
Kromě změny výdaje je možné archivované servisní úkony pouze prohlížet pomocí nástroje Otevřít (editace není umožněna) a je také možné servisní úkony mazat pomocí stejnojmenného nástroje - Smazat.