Panel je rozdělen do několika sekcí (viz. obrázek níže). Pomocí ikony (1) v horní části panelu je kdykoliv možné celý nástrojový panel zobrazit v samostatném okně (např. při použití více monitorů současně).
Přepnutí nástrojového panelu do režimu Výpis hlášení, CarTerminal nebo Chat (viz. další kapitoly) lze provést pomocí příslušných tlačítek (2) v hlavičce výpisu.
První záložka nástrojového panelu je výpis hlášení, který informuje uživatele o událostech vyvolaných jednotkami (např. alerty) nebo funkcích povolených na firmě (např. požadavek na schválení tras a výdajů). Výpis hlášení kontroluje nově přijaté zprávy a hlášení z aplikace periodicky každých 15 sekund.
Pro snadné rozlišení jednotlivých typů zpráv zobrazovaných ve výpisu hlášení jsou všechny zprávy dle svého charakteru rozděleny do několika skupin a označeny specifickou ikonou. Níže je uveden seznam všech dostupných zobrazitelných typů zpráv:
Alerty – Zprávy informující uživatele o nově vygenerovaném alertu pro některou z jednotek firmy. Aby byla zpráva ve výpisu zobrazena, musí být uživatel v nastavení daného alertu uveden jako příjemce upozornění. Po kliknutí na tuto zprávu je uživatel přesměrován na záznam konkrétního vygenerovaného alertu v modulu Alerty -> Zaznamenané alerty.
Upozornění CarTerminal – Jedná se o záznamy činností a úkonů vykázaných řidičem vozidla prostřednictvím mobilní aplikace CarTerminal. Tyto zprávy jsou uživateli aplikace zobrazeny pouze v případě, že má povolen přístup k vozidlu, na kterém byla řidičem činnost vykázána, a zaroveň má pro toto vozidlo povoleno právo Vidět akce CarTerminal.
Zprávy CarTerminal – Zprávy zasílané řidičem vozidla pomocí mobilní aplikace CarTerminal. Tyto zprávy jsou uživateli aplikace zobrazeny pouze v případě, že má povolen přístup k vozidlu, z kterého byla prostřednictvím mobilní aplikace CarTerminal řidičem odeslána zpráva chatu, a zároveň má pro toto vozidlo povoleno právo Vidět akce CarTerminal.
Zprávy o schvalování – Zprávy upozorňují uživatele o provedeném schválení či zamítnutí jeho zadaných žádostí (schválení tras, cestovních příkazů nebo žádostí autopůjčovny), nebo o nutnosti schválit nebo zamítnout žádosti, u kterých je uživatel uveden coby schvalovatel. Po kliknutí na tuto zprávu ve výpisu hlášení je uživatel přesměrován na detail konkrétní schvalované žádosti.
Hlášení o servisních intervalech – Tato hlášení upozorňují uživatele na naplánovaný servisní úkon vozidla. Zprávy se uživateli zobrazí ve výpisu pouze v případě, že má k příslušnému vozidlu povolen přístup a zároveň je uveden v servisním plánu jako osoba, na kterou se zasílá upozornění. Po kliknutí na tuto zprávu ve výpisu hlášení je uživatel přesměrován na detail konkrétního servisního plánu. Více informací o plánech servisních úkonů naleznete v kapitole Servis.
Autopůjčovna – Tato upozornění jsou vztažena k funkcím autopůjčovny (viz. kapitola Autopůjčovna) a informují uživatele například o vyhovění nebo zamítnutí žádosti o přidělení vozidla z autopůjčovny. Po kliknutí na tuto zprávu ve výpisu hlášení je uživatel přesměrován do modulu Autopůjčovna na detail konkrétní žádosti o zapůjčení vozidla.
Upozornění aplikace na odstávky – Informační zprávy upozorňující uživatele na plánované odstávky aplikace.
Novinky – Informační zprávy upozorňující uživatele na nové funkce a změny v aplikaci .
Nevygenerované reporty – Upozornění na případné chyby při naplánovaném generování a rozesílání reportů prostřednictvím funkce Plánovač zasílání reportů.
Pokud si přejete ve výpisu zobrazit pouze konkrétní typy zpráv, můžete využít sekci filtrování (3), která obsahuje ikony reprezentující konkrétní typy zpráv zobrazovaných ve výpisu hlášení. Kliknutím na požadovanou ikonu v sekci filtrování buď povolíte zobrazení požadovaného typu zprávy ve výpisu (ikona bude zabarvená např. ), nebo jej zakážete (ikona bude zašedlá, např. ).
Pokud je zakázáno zobrazení konkrétního typu zprávy ve výpisu a uživatel tento typ zprávy obdrží, tak je počet těchto přijatých a nepřečtených (tzn. nikdy nezobrazených) zpráv indikován v sekci filtrování číselnou hodnotou. Tyto nepřečtené zprávy označíte jako přečtené jejich zobrazením ve výpisu hlášení (tzn. dočasným povolením zobrazení konkrétního typu zprávy).
Pro povolení funkce zvukového upozornění na nové nepřečtené zprávy klikněte v sekci filtrování (3) na ikonu tlačítka (zvuk povolen) nebo (zvuk zakázán). Při povolení zvukové notifikace je uživatel upozorněn na každou novou nepřečtenou zprávu zvukovým tónem.
Texty všech přijatých zpráv jsou ve výpisu hlášení zobrazovány v samostatné sekci (4) a jsou řazeny shora od nejnovější po nejstarší přijatou zprávu.
Určité typy zpráv (typicky Alerty nebo vykázané činnosti z mobilní aplikace CarTerminal) mohou obsahovat informací o aktuální poloze jednotky v okamžiku generování zprávy (viz. obrázek níže). Zprávy obsahující informaci o poloze jednotky mají na pravé straně svého záznamu uvedenu ikonu (2). Po kliknutí na tuto ikonu je uživateli zobrazeno nové okno s mapou, na kterém vidí GPS pozici jednotky v době vzniku této zprávy spolu s dalšími doplňujícími informacemi (3).
|
Tip V případě, že je výpis hlášení zobrazen v samostatném okně, je uživateli k dispozici rozšiřující možnost filtrování přijatých zpráv na základě textu (viz obrázek výše). Do textového pole pro vyhledávání (1) zpráv a hlášení napište požadovány text a ve výpisu hlášení se okamžitě zobrazí pouze ty zprávy, které tento text obsahují ve svém nadpisu nebo textu. Zadaný text je ve vyhledaných zprávách pro kontrolu barevně podbarven. Pro opětovné zobrazení všech přijatých zpráv je nutné smazat požadovaný text z vyhledávacího pole. |