Pokud máte jakýkoliv dotaz k fungování aplikace, chcete zadat požadavek na její úpravu, nebo reklamovat současné řešení vašeho problému, můžete využít okno elektronické podpory. V rozšířené nástrojové liště, se nachází tlačítko Napište nám (ikona obálky), po kliknutí na toto tlačítko dojde k otevření okna uživatelské podpory, viz níže.
V první sekci (1), z rozbalovacích seznamů vyberte vhodný obsah polí Typ požadavku a Kategorie. Je možné zadat dotaz, reklamaci, požadavek, podnět a to v kategoriích aplikace, reporty, jednotka a ostatní. Pole s kontaktním e-mailem a telefonem budou automaticky předvyplněna podle údajů z Vašeho uživatelského účtu, přesto proveďte jejich kontrolu a zaneste případné změny.
Do pole Popis (2) stručně popište daný problém/požadavek směřovaný na uživatelskou podporu. Text můžete doplnit vložením až pěti příloh (3), každá může mít velikost maximálně 2 MB.
Následující sekce Servisní přístup, je určena pro případ kdy potřebujete pomoci vyřešit problém, který jste zaznamenali v aplikaci. Zakliknutím tlačítka Povolit Servisní přístup v rozsahu Admin (4) umožníte zákaznické podpoře situaci ověřit z pohledu Administrátora vaší firmy, bez nutnosti sdělovat vaše přihlašovací údaje. Veškeré úkony zákaznické podpory budou zaznamenány v historii vašeho účtu. Týká-li se problém pouze konkrétního uživatele, vyberte ho níže ze seznamu (5). Souhlas se Servisním přístupem je povolený na 35 dní a lze jej kdykoliv prodloužit či zrušit v submodulu Uživatelé (modul Admin), na kartě konkrétního uživatele.
Stisknutím tlačítka Odeslat (6) dojde k předání vašeho požadavku na uživatelskou podporu.