Pokud na vašem portálu nejsou aktuální data z jednotky a zároveň jste si jistí, že od poslední zaznamenané trasy vozidlo jezdilo, máte možnost využít tento nástroj. Nástroj umožňuje restartovat jednotku, pomocí zaslání SMS s příkazem na její restart. Funkce je dostupná administrátorům dané firmy, v levém nástrojovém panelu, submodulu Jednotky. Nástroj je možno použít pouze při výběru jedné aktivní jednotky, při jejím zvolení následně proběhne ověření, zda je instalovaná jednotka podporovaného typu. Pokud bude, tak pomocí průvodce můžete provést restartování jednotky v následujících krocích:
Prostřednictvím průvodce restartu jednotky, si také můžete nechat doposlat případná chybějící data.
Funkce Doposlání dat je dostupná pro vybrané typy jednotek. V případě, že jednotka nepodporuje doposlání dat, tento a další krok se nenabízí.
Jednotka by měla začít dohrávat chybějící data nejpozději do deseti minut. Dohrávání dat může trvat několik minut i několik hodin v závislosti na množství chybějících dat. Při opakovaném kliknutí na modul Trasy, by se měly zobrazovat stále novější a novější trasy. Pokud se na vašem portálu data nezobrazí, doporučujeme počkat, až se s vozidlem provede testovací jízda (dlouhá minimálně 1 km, pouhé nastartování vozidla nemusí pomoci). Pokud by se i tak data nezobrazila, nahlaste závadu jednotky zákaznické podpoře. Opakované odesílání povelu Restart nebo Doposlání dat je zbytečné.
Jestliže se na vašem portálu objeví jen aktuální poloha vozidla a trasy od jednotky po zaseknutí jednotky chybí, pak to znamená, že data v paměti jednotky nejsou. Jednotka byla kompletně zablokovaná a žádná data nezaznamenávala. Tato chybějící data bohužel nelze zpětně získat.