Další součástí panelu je záložka chat. Jedná se o zasílání zpráv (chatování) mezi uživately v rámci aplikace . Do výpisu chatu přejdete v nástrojovém panelu kliknutím na přislušnou záložku (1).
Většinu panelu zabírá Výpis zpráv (2), ve kterém jsou zobrazeny všechny Vámi odeslané zprávy a zprávy které byly odeslány na Vašeho uživatele v aplikaci. U každé zprávy chatu je vždy uveden uživatel, který zprávu vytvořil a komu byla odeslána.
Pod výpisem je spodní část (3), která obsahuje výběrník příjemců, kliknutím do boxu Příjemce, se zobrazí výběrník všech uživatelů firmy s možností fulltextového filtrování, kliknutím zvolíte požadovaného uživatele, komu chcete zprávu doručit. Opětovným kliknutím do boxu Příjemce je možné jich zadat více, nebo můžete vybrat možnost Všem uživatelům, to již další zadané příjemce nezohledňuje a zpráva se zašle všem uživatelům firmy.
Následuje box pro zadání zprávy, do textového pole Zpráva zapíšete požadované znění zasílané zprávy a pro odeslání stisknete tlačítko Odeslat. Odeslaná zpráva se následně objeví ve výpisu zpráv chatu u všech zadaných příjemců (uživatelů firmy).