Další součástí nástrojového panelu je výpis zpráv CarTerminal, který umožňuje uživateli rychlou komunikaci s řidiči vozidel, přihlášenými do mobilní aplikace CarTerminal. Do výpisu chatu přejdete v nástrojovém panelu kliknutím na přislušnou záložku (1).
Výpis chatu obsahuje seznam (2) textových zpráv zaslaných uživatelem firmy na řidiče konkrétního vozidla, a všech zpráv obdržených od jednotlivých řidičů vozidel. Každá zpráva chatu je tedy vždy vztažena k určitému vozidlu, z kterého byla přijata nebo na které je zasílaná, a na uživatele, který zprávu vytvořil.
Ve spodní části panelu najdete prvky (3) pro odeslání zprávy chatu na zvolené vozidlo, respektive na zvoleného řidiče. Kliknutím na pole Příjemce zvolíte ze seznamu požadovaného řidiče, který je aktuálně přihlášen k vozidlu firmy. Záznamy příjemců jsou v seznamu zobrazeny ve formátu SPZ přihlášeného vozidla – jméno a příjmení řidiče.
Pro snadnější dohledání požadovaného řidiče vozidla v seznamu můžete využít filtrování dle zadaného textu (např. jméno řidiče), který zapíšete do pole označeného ikonou lupy .
|
Poznámka |
Do textového pole Zpráva zapíšete požadované znění zasílané zprávy a pro odeslání stisknete tlačítko Odeslat. Odeslaná zpráva se následně objeví ve výpisu zpráv chatu a zároveň v mobilní aplikaci CarTerminal u požadovaného řidiče.
Při zobrazení nástrojového panelu Výpis hlášení a chat v novém okně pomocí ikony v pravém horním rohu hlavičky, můžete využít rozšiřující funkce filtrování zobrazených zpráv ve výpisu chatu. K dispozici je filtrování pomocí těchto polí:
• Dle požadovaného textu (1) – Do textového pole Vyhledat zprávu pro vyhledávání zpráv napište požadovány text a ve výpisu chatu se okamžitě zobrazí pouze ty zprávy, které tento text obsahují ve svém nadpisu nebo textu. Zadaný text je ve vyhledaných zprávách pro kontrolu barevně podbarven.
• Dle konkrétního uživatele (2) – Pomocí výběrníku Vyberte uživatele zvolte ze seznamu konkrétního uživatele a ve výpisu chatu budou zobrazeny pouze zprávy od tohoto uživatele. Seznam uživatelů umožňuje také vyhledávání konkrétního uživatele dle zadaného textu v poli s ikonou lupy. V seznamu jsou dostupní pouze ti uživatelé, pro které ve výpisu chatu existuje alespoň jedna zpráva.
|
Tip Výpis chatu zobrazuje také další informace zasílané řidičem z mobilní aplikace CarTerminal a to konkrétně poplachové SOS zprávy a poplach generovaný v případě, že řidič nestiskl do definované doby tzv. tlačítko Živák. |
|
Pozor Zprávy v panelu chatu zasílané řidičem z vozidla prostřednictvím mobilní aplikace CarTerminal vidí v aplikaci všichni uživatelé, kteří mají povolena práva přístupu k tomuto vozidlu, a zároveň mají povoleno pro dané vozidlo právo Vidět akce CarTerminal. |